0 item(s)
0 item(s) - $0.00

Waarom bestelt u bij ons?

  • elk schilderij is uniek !
  • elk schilderij handgeschilderd !
  • randen standaard meegeschilderd!
  • prijs is incl. opspannen & ophangset
  • GRATIS verzending in NL & B
  • levertijd slechts 20 werkdagen
  • niet goed = geld terug
  • ALLE AFMETINGEN zijn mogelijk
  • klantenservice: +31 (0)570 526439

 

FAQ

  • Zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW ?


    Ja, alle op de website van Schilderijhuis.nl getoonde prijzen zijn inclusief BTW (21%)

  • Zijn er nog bijkomende kosten ?

    Nee, voor alle bestellingen geldt dat er geen bijkomende kosten zijn. De kosten van het opspannen & verzenden binnen Nederland en België nemen wij voor onze kosten. Alle schilderijen worden verzekerd verzonden met TNT express.

  • Zijn alle schilderijen op voorraad ? Wat is de levertijd van een schilderij ?

    Ons assortiment schilderijen is zo groot en wisselt wekelijks waardoor het voor ons onmogelijk is alle schilderijen op voorraad te houden. De schilderijen die wel bij ons op voorraad zijn kunt u eenvoudig vinden in de webwinkel onder de kop " op voorraad ". Wij streven er naar dat deze binnen 1 à 2 werkdagen na betaling bij u kunnen zijn. Het is ook mogelijk deze te bezichtigen of op te halen bij onze bedrijfshal in Bathmen ( bezoek op afspraak ).

     

    De schilderijen die niet onder de kop " op voorraad " staan worden allemaal, zodra u de bestelling heeft gedaan, door ons besteld bij een van onze vaste binnen- en buitenlandse kunstschilders. Zij gaan daarna aan het werk. Het totale proces van bestelling tot en met levering neemt ongeveer 20 werkdagen in beslag. Tussentijds houden wij u per mail of via uw persoonlijke account op de website op de hoogte van de vorderingen en nemen altijd contact met u op om de dag van levering af te spreken.

  • Verzendschema bestellingen

    Wij nemen altijd contact met u op ( per mail ) zodra wij tot verzending overgaan.

    Voor de schilderijen die bij ons op voorraad zijn kunt u onderstaand schema aanhouden:

    Besteldag Verzenddag Ontvangstdag
    Maandag Dinsdag Woensdag
    Dinsdag Woensdag Donderdag
    Woensdag Donderdag Vrijdag
    Donderdag Vrijdag Zaterdag
    Vrijdag Maandag Dinsdag 
    Zaterdag Maandag Dinsdag 
    Zondag Maandag Dinsdag 
  • Hoe kan ik een schilderij bestellen ?

    Bestellen gaat heel makkelijk. Het artikel van uw keuze kunt u eenvoudig bekijken door met de muis op het artikel te gaan staan en het aan te klikken. Door op de tekst "nu kopen" te klikken stopt u het artikel in de winkelwagen. Rechts bovenin het scherm zit u het winkelwagentje, u kunt met de muis hierop gaan staan - dan verschijnt er een groen overzicht met onderin een wit blokje " ga naar winkelwagen" - door hier op te klikken komt u in het winkelwagentje terecht.

    Van hier uit zijn er 4 mogelijkheden;

    1) u klikt op de tekst "doorgaan met shoppen"  zo komt u terug in de shop en kunt u rustig verder winkelen.

    2) u klikt op de tekst "winkelwagen bijwerken"  hiermee heeft u de mogelijkheid om in het winkelwagen menu veranderingen door te voeren.

    3) u klikt op de tekst "winkelwagen leegmaken" hiermee kunt u in 1 keer uw winkelwagen inhoud verwijderen.

    4) u klikt op de tekst "afrekenen" om in de afrekenpagina te komen

  • Moet ik mij als klant altijd registreren ?

    Dit is niet nodig. In de afrekenpagina heeft u de keus om alleen uw NAW-gegevens voor verzending van deze bestelling in te vullen of om de gegevens op te laten slaan ( hiermee maakt u een account aan - bij het maken van een volgende bestelling hoeft u in dit geval alleen nog maar in te loggen ).

  • Kan ik kiezen om mijn bestelde schilderij ergens anders te laten bezorgen ?

    Ja, u heeft tijdens het afrekenen de mogelijkheid om een ander afleveradres aan te geven. ( u kunt dus eenvoudig een cadeau naar iemand verzenden en zelf betalen of u kunt uw schilderij op een ander adres laten bezorgen - werk bijvoorbeeld ). Door het "vinkje" -verzend naar dit adres- links onder alle NAW-gegevens uit te zetten verschijnt de mogelijkheid een ander afleveradres in te vullen.

  • Kan ik mijn schilderij naar het buitenland versturen ?

    Ja, dit is mogelijk. In de webwinkel kan alleen gekozen worden om een schilderij in Nederland & België te laten bezorgen. 

    Als u uw bestelling in een ander land wilt laten bezorgen dan kunt u het beste eerst even contact opnemen met onze klantenservice ( +31 (0)570 655650 ), dan krijgt u een persoonlijk advies hoe te bestellen en betalen.

  • Is mijn betaling via internet aan het Schilderijhuis veilig ?

    Ja, u betaling gebeurd in een beveiligde omgeving ! Zodra u uw producten wilt gaan betalen of u gaat een account aanmaken gaat u automatisch over naar een beveiligde betaalomgeving ( bovenin uw scherm komt HTTPS + slotje te staan : dit wordt ook gebruikt bij alle banken ). 
    Veiligheid van uw en onze gegevens heeft bij ons de hoogste prioriteit. Uw gegevens worden door ons nooit aan derden verstrekt en zijn dus 100% beveiligd.

  • Op welke manieren kan ik betalen ?

    Alle betalingen aan het Schilderijhuis.nl ( t.n.v. moederbedrijf CQstijl.nl ) lopen via de online betaaldiensten van Mollie ( behalve onder rembours )

    Bij het Schilderijhuis kunt u op 6 verschillende manieren betalen:

    1) iDEAL
    De betaling via iDEAL is vertrouwd en veilig. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving. De betaling gaat direct. 
     

    2) Bankoverschrijving
    Met een bankoverschrijving betaalt u zelf rechtstreeks aan het Schilderijhuis ( op het moment dat u dat wilt ). 
     

    3) Rembours
    Wilt u de bestelde producten pas betalen bij ontvangst ? Dan kunt u ervoor kiezen om deze door PostNL te laten versturen onder RemboursU als klant betaald de kosten hiervan ( € 15.83 ). PostNL geeft een paar garanties: 24-uurs service / bij geen gehoor tweede keer aanbieden / pakket kan 21 dagen op Postkantoor bewaard worden / Track & Trace ( volgen van het pakket).
     

    4) PayPal
    PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Koppel uw bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken.
     

    5) Bancontact / Mister Cash
    Mister Cash is de naam van het betaalsysteem enkel te vinden op Belgische bankkaarten. Met behulp van een PIN code kun je als houder van zo'n kaart betalen bij diverse winkels, tankstations en allerlei automaten. Daarnaast is het mogelijk om er online betalingen mee te verrichten. 
     

    6) Creditcard
    Een creditcard is een universeel betaalmiddel, waarmee u achteraf betaalt. Dit is direct het belangrijkste verschil met een bankpas, waarbij het geld altijd direct van uw rekening wordt gehaald. In feite heeft u met een creditcard een lening aan uw creditcardaanbieder, die het geld voor u voorschiet. Rond het einde van de maand maakt uw creditcardaanbieder een overzicht van alle betalingen die u heeft verricht met de creditcard en stuurt u de rekening. U heeft dan de mogelijkheid om de rekening in zijn geheel te betalen zonder extra rentekosten, waarmee u dus in feite een renteloze lening heeft ontvangen. U kunt ook kiezen om het terugbetalen nog verder uit te stellen, dan betaalt u wel rente.

    Veel creditcards bieden extra veiligheid. Als u iets koopt op het Internet en uw bestelling wordt niet aan u thuisbezorgd staat u met een creditcardbetaling relatief sterk. U kunt namelijk onterechte betalingen in het maandelijkse creditcardoverzicht terug laten draaien. Iets wat veel lastiger is voor gewone bankbetalingen. 

  • Is er een afhaalmogelijkheid ?

    Ja, wij hebben een mooie bedrijfshal in Bathmen (OV) waar alle producten op voorraad zijn.

    Schilderijhuis.nl
    Spoorstraat 7
    7437 TR  BATHMEN (OV)
    +31 (0)570 655650 


    Afhalen is alleen mogelijk op afspraak ! Neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice .
    Belangrijk : er is GEEN pinautomaat aanwezig !

    (routebeschrijving)

  • Pakketpost TNT express

    13) PAKKETPOST ( TNT express )  

    Pakketpost: alle schilderijen worden door ons dagelijks verzekerd verzonden met TNT express. Zij leveren een uitstekende service. Uw bestelling wordt bij ons aan het eind van de middag opgehaald, zodra deze in het systeem van de TNT express verwerkt wordt ontvangt u een Track & Trace code op het door u opgegeven emailadres. Via deze link kunt u uw schilderij volgen en blijft u op de hoogte van het tijdstip van bezorging. Normaal gesproken wordt het schilderij de eerst volgende werkdag al bezorgd. 

    Bent u op het moment van bezorging niet thuis dan krijgt u een nieuwe code in de brievenbus waarmee u online kunt aangeven wanneer u uw schilderij graag bezorgd zou willen hebben. 

     

     

     

     

     

     

     

  • Hoe kan ik retourneren ? Kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht ?

    Het Schilderijhuis.nl realiseert zich dat een artikel in het "echt " anders kan uitvallen dan dat het in de webwinkel lijkt. Retourneren of gebruik maken van het herroepingsrecht, ook zonder opgave van reden, is bij ons geen probleem.  Retourneren of gebruik maken van het herroeping is mogelijk binnen 14 dagen nadat de klant de bestelling heeft ontvangen. Wij hebben graag tevreden klanten.


    Er zijn natuurlijk wel een paar voorwaarden:
    1) vanaf april 2014 sturen wij aan de achterkant van de factuur een herroepingsformulier mee. Deze kunt u als klant invullen, elke ander ondubbelzinnige verklaring  ( b.v. schriftelijk / per post / fax of e-mail ) is ook toegestaan ( aanmelden per mail of telefoon is niet verplicht )
    2) mocht u het formulier kwijt zijn dan kunt er een aanvragen via onze klantenservice door te mailen naar: info@schilderijhuis.nl of te bellen : +31 (0)570 655650
    3) indien redelijker wijs mogelijk dient de klant alle originele verpakkingen/kaartjes mee te sturen
    4) het retourzenden moet binnen 14 dagen na melding van retourneren of herroepen gebeuren ( u ontvangt altijd een bevestigingsmail van deze melding en van ontvangst van retourzending van het Schilderijhuis.nl )
    5) u mag als klant de producten beoordelen/gebruiken zoals in een winkel mogelijk is, alleen de daardoor ontstane schade aan het product wordt na retourzenden of gebruik makend van het herroepingsrecht verrekend met het terug te storten bedrag
    6) Het Schilderijhuis.nl betaalt zo spoedig mogelijk zodra de herroeping is ontvangen ( maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding ) het aankoopbedrag ( incl.verzendkosten ) terug ( dit geldt alleen voor bestellingen waar alle gekochten producten van geretourneerd worden / bij bestellingen waar één of meerdere product (-en) in het bezit van de klant blijft / blijven worden de retourkosten niet door het Schilderijhuis.nl terug betaald ).


    RETOURADRES:

    Schilderijhuis.nl
    Afdeling Retouren
    Spoorstraat 7
    7437 TR  BATHMEN
     (OV)
    NEDERLAND

     

  • Ik heb een klacht ! Wat moet ik doen ?

    In het geval van een klacht kunt u het beste zo snel mogelijk contact op nemen met ons via de mail : info@schilderijhuis.nl of bellen met Coby Spijkerman: +31 (0)570 655650 . Uw klacht wordt, zodra gemeld, door ons bevestigd met een ontvangstbevestiging per mail. Binnen 14 dagen krijgt via de mail een inhoudelijk reactie op uw klacht.

    Laten wij voor op stellen dat wij ervan uit gaan dat alles in overeenstemming met elkaar geregeld kan worden.... wij hebben ook graag tevreden klanten ! 

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl ). Per 15 februari 2016 kunt u met uw klacht ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Via deze link komt u rechtstreeks bij hen terecht. 

  • Heb ik recht op garantie ?

    Op alle producten gekocht bij het Schilderijhuis.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Als u iets bij het Schilderijhuis.nl koopt dan kunt u ervan uitgaan dat het product functioneert, zoals u dat zou mogen verwachten. Mocht dit nou niet zo zijn, dan kunt u contact met ons opnemen ( telefonisch: +31 570 655650 of per mail: info@cqstijl.nl ). Wij gaan ervan uit dat alles opgelost kan worden. Hier doen wij onze uiterste best voor.

Contact

Spoorstraat 7
7437TR, Bathmen ( OV )
Nederland
T: +31 (0) 570 526439
E: info@schilderijhuis.nl

Bankgegevens:
ABN AMRO 
IBAN : NL43ABNA0426915798
BIC   : ABNANL2A
KVK  : 53121066 
BTW : NL136886887B01

Schilderijhuis.nl is onderdeel van CQstijl.nl

Niet goed, geld terug!
Niet goed, geld terug!

 
 

Waarom koopt men bij ons?

  • Betrouwbaar kunst bestellen
  • Geen alledaagse schilderijen
  • Betaalbaar
  • Prijs inclusief: btw, opspannen en verzenden
  • Beperkte oplage
  • Niet goed, geld terug!
  • Alles van en samen met onze kunstenaars
  • Elk schilderij handgeschilderd met olieverf!
  • Randen worden standaard meegeschilderd 
This site uses cookies. By continuing to browse this site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here.
x